
Get in touch with us at info@robbeburg.nl
Bestuursfuncties 2025-2026
Robbeburg International Playgroup is verheugd de volgende bestuurs- en assistentschapsposities voor 2025-2026 aan te kunnen kondigen.
-
Om te solliciteren, stuur een e-mail naar info@robbeburg.nl met de geïnteresseerde positie, je C.V. en een korte beschrijving van je achtergrond en interesse in het leiden van de Robbeburg gemeenschap. Deadline om te solliciteren is 31 maart 2025.
Om meer te weten te komen over het lidmaatschap van de Robbeburg Board nodigen we je uit voor een persoonlijke of virtuele informatiesessie:
-
Donderdag 13 maart, 19:00 - 20:30 @ Robbeburg International Playgroup - Jekerstraat 84
-
Maandag 17 maart, 15:30 - 17:00 @ Robbeburg International Playgroup - Jekerstraat 84
-
Donderdag 20 maart, 18:00 - 19:00 @ Google Meetup - Stuur een e-mail naar info@robbeburg.nl voor de link van de bijeenkomst.
Robbeburg Bestuur Voordelen:
-
1 Gratis Party per jaar (2 per bestuursperiode)
-
1 Gratis speelafspraakje per maand; meer mogelijk op een last-minute basis als de ruimte vrij blijft
-
Gratis deelname aan alle Robbeburg evenementen voor jezelf en familie met uitzondering van filmavonden
-
Referral for employment
Penningmeester: - Debiteuren- en crediteurenadministratie: facturen sturen, vrijwilligers terugbetalen, feesten terugbetalen, tikkies maken, schoonmakers de huur en andere diensten betalen (bijv. rentokil, AON verzekering, Gemeente jaarbijdrage). - De financiën up-to-date hebben om het bestuur van Robbeburg te kunnen adviseren in financiële zaken. - Eén keer per jaar een bijgewerkt overzicht van de financiën verstrekken en dit bestand moet worden gecontroleerd door twee leden die geen deel uitmaken van het bestuur (kaascommissie). ]
Secretaris/Lidmaatschap - Samenwerkingsverbanden opbouwen met lokale solopreneurs/organisaties om het Robbeburg-lidmaatschap onder de aandacht te brengen. - Voeg Robbeburg diensten toe aan alle relevante directories en onderhoud de lijsten. - Minstens één keer per kwartaal een partnerschapsevenement boeken voor belangrijke onderwerpen voor leden, waarbij Robbeburg ruimte biedt in ruil voor korting op de toegangsprijs voor leden. - Ieder kwartaal bijhouden van het ledenlogboek in Google Docs. - Maak aantekeningen van alle organisatievergaderingen, inclusief bestuurs- en AV-vergaderingen. - Onderzoek halfjaarlijks de behoeften van leden en doe aanbevelingen voor verbetering aan het bestuur.
Speelkamer • Houd de speelruimte bij door wekelijks de speelruimte op te ruimen, inclusief het verwijderen van beschadigd speelgoed, het organiseren en roteren van speelgoed, het opruimen van afval en de algehele organisatie van de speelruimte. • Houd de speelgroep voortdurend in de gaten voor het onderhoud van veilig speelgoed, apparatuur en ruimte. • Werk binnen het jaarlijkse budget om speelapparatuur en speelgoed te kopen die een veilige speelruimte ondersteunen. • Ruim elk kwartaal de speelgoedkast op om onnodig speelgoed te doneren en weg te gooien. • Stuur de verhuurder/gemeente een e-mail met eventuele reparatieproblemen of vragen. • Werk samen met vrijwilligers om wekelijks de inventaris op te maken van benodigdheden voor schoonmakers, speelgroepen en familiefilmavonden. • Wees het belangrijkste aanspreekpunt voor speelgroep- en work n play-leiders en coördineer de speelgroep- en work n play-schema's voor schoolvakanties. • Werk het Robbeburg Lijstje-account voortdurend bij met eventuele wensen voor speelkamer/ruimte. • Wees indien nodig de contactpersoon voor de schoonmaker.
Social media en marketing • Coördineer eventuele wijzigingen aan de website met de vertegenwoordiger van de Wix-website. • Zorg ervoor dat Instagram- en Facebook-verhalen en -feed regelmatig (minimaal 2x per week) worden bijgewerkt met relevante content, hetzij door uzelf of door deze verantwoordelijkheden te delegeren. • Zorg ervoor dat we content hebben voor Instagram en Facebook door dergelijke content zelf voor te bereiden of door deze verantwoordelijkheden te delegeren aan anderen. • Beantwoord alle vragen die binnenkomen in de inboxen van Facebook of Instagram binnen 24 uur (met uitzondering van weekenden, waarin vragen van niet-dringende aard op maandag kunnen worden beantwoord). • Werk samen met vrijwilligers om foto's te krijgen voor sociale media Werk samen met bestuursleden om 1-2x per maand nieuwsbrieven te e-mailen. • Deel diensten en evenementen op socialemediaplatforms.
Wix-website • Blijf werken aan het verbeteren van de gebruikerservaring van de website en het boekingsproces. • Werk indien nodig samen met BrainQuest en het evenemententeam om evenementpagina's toe te voegen en te archiveren en indien nodig evenemententickets te maken. • Werk indien nodig samen met BrainQuest om bugs of websiteproblemen op te lossen. • Werk in Wix om ervoor te zorgen dat het boekingsproces voor alle Robbeburg-services wordt bijgewerkt door de inhoud en afbeeldingen van e-mailprocessen te controleren. • Werk de Google-bedrijfspagina bij met eventuele sluitingen, afbeeldingen en inhoud. • Maak en verstuur indien nodig kortingsbonnen voor reviewers. • Werk de vrijwilligerspagina indien nodig voortdurend bij. • Wees het belangrijkste contact voor alle websitebehoeften en -problemen.
Evenementen: • Maak een evenementenkalender en blokkeer tijd in de agenda voor evenementen. • Werk met een budget om evenementen te creëren, inclusief aankopen voor evenementen en ervoor zorgen dat er decoraties, knutselwerkjes en/of activiteiten zijn bij alle evenementen of deze verantwoordelijkheden delegeren. • Maak een Whatsapp-groep en werf vrijwilligers om te helpen bij het creëren en vrijwilligerswerk te doen bij evenementen. • Werk samen met leden van de website- en marketingraad om evenementen te promoten bij de gemeenschap en in het grotere Amsterdam. • Doe regelmatig vrijwilligerswerk bij evenementen of bij het opzetten en opruimen van evenementen; wees fysiek aanwezig op locatie tijdens ten minste een deel van de evenementen.
Administratie: • Beantwoord alle vragen die binnenkomen in de Robbeburg Gmail Inbox, met uitzondering van vragen die uitsluitend betrekking hebben op vergoedingen, binnen 48 uur (met uitzondering van vragen die op vrijdag worden ontvangen, die indien nodig op maandag kunnen worden beantwoord). • Houd de inbox op een ordelijke manier bij, verwijder en archiveer berichten regelmatig op de juiste manier. • Reageer zo snel mogelijk op vragen die urgent van aard zijn, ook in het weekend. • Maak aanpassingen op Wix die rechtstreeks betrekking hebben op de planning, zoals vereist door e-mailvragen. • Werk samen met de rest van het bestuur om vragen te beantwoorden die mogelijk niet eenvoudig zijn. • Organiseer en plan schoolvakantievervangers voor speelgroep- en Work N' Play-vrijwilligers en annuleer diensten zonder benodigde vrijwilligers.